Chips, popcorn och godis <3

Hej ^.^ Ni kanske undrar vad jag gjorde när jag sovde över? Vi hade jätte kul! Vi gick först till Shell och där köpte jag en glass :D Sen när vi kom hem så kollade vi på vilken film vi skulle ha. Sen gick vi ner till Konsum och köpte godis <3 När vi kom hem satt vi på oss pyjamas och kollade på filmen och åt popcorn, chips och godis :3 Filmen var jätte bra! Sen när filmen var slut, så läste vi lite och sen somnade vi. Haha :D Vi vaknade vid kl 11 och åt frukost, sen gjorde vi lite andra små grejer. Sen var jag tvungen att gå hem och när jag kom hem myste jag bara framför tv:n med en kakbit, haha <3 Nu har jag nyss packat färdigt det sista, och resten av dagen så ska jag bara se på TV och ta det lungt.
Ha nu en bra vecka allihopa, för i morgon sitter jag på planet till Bulgarien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0