Foki's webbutik

Lite kläder från Foki's webbutik



Foki's webbutik är här! Många kläder är jätte fina, men dessutom dyra. Jag menar, vem vill ha ett par shorts för 1099 :- ? Jag tycker det är för dyrt. Men en del kläder var ju ganska okej med priset.
T.ex som dom är ovanför   Jag kanske, kanske kommer köpa något av dem. Men jag vet inte säkert ;)
Föresten så är det fraktfritt! Så alltså så kostar det inget, när det ska köras genom Thailand ända till Sverige! Bra jobbat där, Foki!

Sen så heter ju såklart webbutiken något! Den heter Fokiwa. Jag tycker att hon valde ett bra namn, och så är det rätt så lätt att komma ihåg.

Prislista
  • Kjolen kostar 259 :- och den finns också i rosa [ DEN ROSA ÄR SLUTSÅLD! MEN FOKI SA ATT HON SKA TA IN MER! ]
  • Tröjan kostar 249 :- och den finns också i blå
  • "Magtröjan" kostar 199 :-
http://www.fokiwa.se/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0