Foki's webbutik

Hej alla Foki fans!

Ville bara tipsa om att Foki ska starta en webbutik med kläder som hon själv har designat, hon skulle också sälja skönhetsprodukter och mobilskal tror jag. Jag längtar efter att hon öppnar butiken, och hon har också visat lite kläder som hon har designat själv & dom är jätte fina! Hoppas det är rätt storlek, så jag kan köpa. Hihi ;) Sen så tror jag inte det är så dyrt! ^^
Har inte så mycket mer att säga nu, vi ses! :]
Söt bild jag hittade på henne, hihi ^-^

Kommentarer
Postat av: Becka,manuella,helena

fin blogg!

2011-08-21 @ 15:22:02
URL: http://locagirls.blogg.se/
Postat av: Elina♥

OMG!Jag som älskar hennes mobilskal! :D MÅSTE HA!

2011-08-23 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0