Gele burkar! :D

Hej alla! ^-^ Jag och en kompis har nyss varit, vi gjorde crepes, mums! ♥ Resultatet blev super gott! ( Jag tror att receptet kommer senare ) Sen så har vi suttit vid datorn, och satt på sådant där rutigt tyg på locket, och satt på ettiketer på Geleburkarna. Nu undrar ni säkert vad jag menar med geleburkar, haha ;) Jag tror att jag har berättat om det innan, men jag och en kompis ska sälja gele och lite olika bakverk på en marknad inte så långt ifrån där vi bor! ♥

Nu undrar ni säkert vad som hade hänt i skolan idag :3 Jo, jag vaknade typ vid halv 7 och duschade, sen satte jag mig framför TV:n med min frukost, en Yoggi drickyoghurt ^.^ Sen slappade jag bara framför TV:n i ungefär en halvtimme, haha ♥ Sen vid kvart i 8, stack jag iväg med min kompis och sedan gick vi till skolan. Vi kom typ fram 10 över 8 :] Så vi satt inne lite i klassrummet, för skolan börjar inte förän vid halv 9.
Först så min lärare, bla bla bla och sedan mer bla bla bla, haha ;] Nej, men vi gjorde iaf 3 lekar under dagen. Den första var typ att man skulle gå runt i klassen och fråga något som stog på papperet, sen om den sa att den hade gjort det så skrev man personens namn på sin lapp. Den andra leken var att man hade ett gummiband runt handen, sen så fick man inte säga "Hej och Nej". Så när någon kom fram till en och pratade, så fick man inte säga ordet "Hej och Nej". Sen om den andra personen sa det ordet, fick man själv gummibandet. Den tredje leken var att man var i 2 lag, sen skulle man typ säga tvärtom om min lärare sa något. Som typ detta: "Ligger Norge i Egypten", och då måste man ju säga ja. För att det blir ju nej tvärtom, haha lite förvirrande ;p Vi slutade iaf tjugo i 3, fast vi skulle sluta 5 över 3.
Dagens skoldag var okej, men i morgon blir det säkert mycket hårdare! D: Aja, nu ska jag gå och se på lite TV, sov sött! ♥

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Fin blogg! Intresserad av ett bloglovinbyte?

2011-08-22 @ 21:37:27
URL: http://lizziesthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0