Gissa vad jag fick för något igår...

Ja, jag fick mitt Girl:It paket! Har varit medlem i Girl:It i ungefär ett halvt / helt år. För typ för 1 årsen var jag medlem, men då hette det TL klubben. Sen efter ett tag slutade jag och nu har jag börjat igen. Haha, jag vet failat ;P Men jag gillar bättre om det "nya", för nu så är det lite mer roliga grejer. Innan var det lite barnsliga grejer, om du förstår vad jag menar :3 Men i detta paketet så fick jag ett pennskrin, ögonskugga, bokmärke, en bok och en till bok + medlemstidningen. Orkade inte säga vad böckerna hette, men om jag orkar de sen så säger jag det x'D
Detta får jag i nästa paket:



Jag längtar efter den där bakboken och vantarna ser super snygga ut jue! :]  Nu ska jag sova, godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0