Har inte bloggat

Hejsan alla söta! ^.^

Förklaringen till att jag inte har bloggat är för att jag och en kompis shoppade hela dagen igår och därefter sovde vi över hos henne! :3 Det var jättekul! Vi gick först in på Karlsson och där shoppade jag lite skolgrejer, som: "bokettiketer", ett pennsett med 6 pennor, 2 suddisar, 1 pennvässare och 2 sådana där man har på pennor typ. Sen åkte vi till stan och gick in på H&M. Där provade vi kläder, hittade inget :'( Men vi köpte iaf varsin ansiktsmask och ett bästishalsband! :) Sen gick vi in till en väskaffär, min kompis letade efter en skolväska, och vi gick också in på en bokaffär. Hittade inte heller något där, haha :') Sen gick vi iaf till Kappahl, hittade inget där heller. Men vi kollade på Gina Tricot och där hittade jag ett jätte sött armband! ♥ Det var rea och kostade bara 19 kr! :D Sen gick vi in på Lindex och där kostade bara en tröja / klänning bara 30 kronor! :D Hittade rätt så mycket fint, men tyvär fanns inget i min storlek :( Sen åkte vi till McDonalds och åt där! Jag tog en McFeast och stoor pommes + en fanta och glass :D Sen åkte vi till Team Sportia, och efter det till maxi. Där köpte jag ett litet pyssel till min syrra, hon fyller snart år. Och så hittade vi en stoor påse med tuggummi :) Sen efter det åkte vi hem, och då var klockan cirka 8 när vi var hemma ♥ Oj, det blev visst ett långt inlägg om bara shoppingen typ. Haha x'D
När vi iaf kom till henne, så kollade vi lite på en film. Sen kastade vi vattenballonger! :D Men det blev strömavbortt när vi kollade på filmen! Vi försökte hitta reda på lampor, till slut så hittade vi 2 ficklampor, en liten lampa som går på batteri och en till liten ficklampa. Vi var uppe typ till halv 4 och då läste vi och spelade spel. Sen somnade vi till 10, haha. Nu har jag inte så mycket mer att berätta om, så bybye! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Just nu säljer jag ut alla smycken från mitt lager. Intresserad?

Besök min blogg för att ta del av de låga priserna! :)

2011-08-05 @ 18:54:52
URL: http://jlm.webblogg.se/
Postat av: Emma ♥

Sv:

Hejhej! Okej, ska kolla! :)

2011-08-05 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0