Kom & köp jultidningar ^-^

Hello!

Idag vaknade jag vid halv 12 [ intressant för er att veta ], sen ringde jag till en kompis. Men hon kunde inte :[ Så jag har varit hemma hela dagen! Just nu så är en av min systers kompisar här & säljer jultidningar ^-^ Jag själv tog någon "Frida kalender" och en av mina släktingar brukar sälja så då ska jag nog ta en hund kalender. Sen köper mamma eller pappa säkert någon bok eller något till mig just nu när jag inte ser. Haha ;]
I morgon blir det som sagt var shopping! Får se vad jag hittar, men jag ska iaf köpa en adidasväska ♥
Min kompis köpte en såndär grön, undra vilken färg jag ska ta? ♥
Vill helst ha en röd, men om det inte finns det blir det grön ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0