Kul dag ♥

Hej! Idag så har det varit en jätte kul dag! ^-^ Jag och en kompis var ju, och vi kollade på filmen, den var super! Verkligen jätte bra, måste se den snart igen! :D Sen åkte vi ner och badade, och det fanns vattentorn där. Så jag hoppade från 3:an! :D Var skit rädd, men det var ändå kul! ;) Men nyss så har jag iaf har jag nyss kommit hem från en camping typ, min mamma och hennes kompis skulle dit, så jag och min syster hängde på. Jag köpte en bulle och typ en chokladboll där. Sen så köpte jag en glassbåt ♥ Det fanns att man kunde köpa lotter, så min syster vann en godispåse! :D Just nu så är jag jätte trött, och måste snart gå och lägga mig ^-^ Jag kanske ska sova i tält i morgon också! :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0