Modeblogg?! :D

Haha, heej :D Slutade skolan typ kl 3 idag, slutar så på måndagar, och onsdagar tror jag. På tisdagar, torsdagar och fredagar slutar jag vid 2 :D Ikväll så blir det bara chill, måste försöka vila mig nu när jag har fullt upp tills veckan är slut...


I morgon så ska jag och min kompis baka till marknaden på lördag.. sen så var det badminton på torsdagen också.. men vi får väl skita i den, den här gången :p

På fredag så är det en marknad här som vi ska gå på, sen ska jag och kompisen baka lite till ( hinner säkert inte göra allt färdigt på torsdagen ) plus att en annan kompis frågade om jag ville följa med till Vetlanda och shoppa! Gud, men jag vet iaf att jag måste vara hemma och göra klart allt till marknaden och så.. det får väl bli en annan dag..

På lördagen är marknaden! Vi får åka kl 11 och göra klart allt tills kl 1 och säljer tills 5 typ. Hoppas vi får lite sålt iaf, haha ;p Blir nog ingen uppdate på lördag alltså!

På söndagen bir det bara chill, som jag vet nu iaf..

Som ni märker så har jag fullt upp nu, så blir nog mindre bloggning ^.^ Åh, föresten så ska jag starta en modeblogg! Vad tycks om det? Blir nog på Devote den här gången.. ♥ Men kommer ju blogga som vanligt fortfarande på den här ;)
Ett MÅSTE för mig! Tänkte köpa dem, men nu när jag inte kan följa med på fredag så får jag väl vänta :/ Men helt klart så måste jag köpa dem! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0