Mot stranden!

God morgon! Jag har nyss vaknat upp i tältet, av fågelkvitter och bilar körande på vägen. Haha ^-^ Natten i tältet var väl bra, men hade svårt att sova. Det var så kallt, men ändå inte. Jag hade på mig en tjock tröja, en t-shirt, ett par tjocka mjukisar och tjocka strumpr. På morgonen blev det så hett att jag inte visste vad jag skulle göra, haha.

Men iaf så har jag smsat och ringt en kompis, om hon vill följa med och bada! Och hon sa ja, så det blir en dag på stranden idag då ♥ Nu så jag snart gå till henne, sen går vi hem till mig och åker iväg!
Ha en toppen dag ♥ Det tänker iaf jag ha ;)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Härligt, vill också iväg och sola och bada istället för att sitta på kontoret :-o

2011-08-02 @ 13:35:15
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

Sv:

Okej!

2011-08-02 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0