Pizzasnurror är gott..

Hejhej bloggen! Nyss så har jag kommit hem från en kompis! Vi gick ner till biblioteket och lånade några böcker, sen så var det rea så man kunde köpa en bok för 2 kr! :D Jag vet skit billigt, så jag köpte en bok. Sen gick vi till Family House och Zoo. Kollade bara lite på Zoo och Family House, inget som jag hittade precis ;) Sen gick vi och fikade! Vi köpte varsin dricka och delade på ett vaniljhjärtan, ville inte slösa bort hela min månadspeng! ;) Där köpte jag också en klubba, gott! Sen gick vi hemåt och då när vi var hemma så bakade vi Pizzasnurror! Jag tror att jag hittar receptet, då lägger jag upp det på bloggen. Det var iaf jätte gott! Sen vid 4 skulle hon bort någonstans, så jag gick hem och nu sitter jag här! Ska fika nu och kanske ringa till en kompis, bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0