Rubrik..

Hello!

Slutade plugget kl 3 idag, stack hem efter det och bara chillade. Ska snart göra lite på matteläxan till fredag, har inte annars så mycket att berätta om?
Eller jo.. ni kanske märkte mina små "dikter" som jag la upp på bloggen innan. Jag tänkte att jag skulle visa några st av dem. Hoppas ni gillade dem, eller? ^^ Sen laddade jag upp ett foto som jag själv tagit, hade lite tråkigt bara :p Har också lagt till 2 st nya kategorier, en "Foton tagna av mig" och en till "Mina "Dikter". Sen har jag också fått in typ 2 st frågor till frågestunden, tack! ♥ Ni andra får också gärna fråga mig något.. jaja, nu måste jag sticka! Ha en trevlig kväll :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0