Tävling?

Hej ^-^ Nu har jag nyss ätit mat, det blev lite "festmat" idag. Haha :D Vi gjorde köttbullar, prinskorv, kantareller, omellet och lite sådant. Och snart ska vi äta kräftor, mums!

Men saken jag ville komma fram till är om ni vill att jag ska göra en tävling här i bloggen? Jag har sett på stadistiken och jag har haft ungefär 40 besökare :D


Så vilken av dem här tävligarna ska jag ha?

- Fototävling, valfritt tema
- "Dagens blogg" tävling, jag kollar på hur du skriver, hur många inlägg du gör per dag, designen & sådant
- Fototävling, jag bestämmer temat

Det var dem ända jag kunde komma på, men om du har ett förslag, så skriv då det i komentarena, och du ska också rösta i en kommentar.Tävlingen kommer tyvär inte börja föräns jag kommit hem från Bulgarien, den 17 augusti. Men jag vill gärna ha svaret vilken sorts tävling jag ska ha, senast på Måndag!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0