Yey, en adidias :3

Haha, hej allihopa :3 Förklaringen till dålig bloggning både idag & igår är för att jag och en kompis har sovit över. Men ska jag berätta lite om shoppingrundan? Ja, då gör jag det ^-^ Vi gick in på Team Sportia och där köpte jag en mörkblå adidasväska. Grön & röd fanns inte, så det enda som fanns var typ svart, vit och sådant. Så det fick bli en mörkblå, men den är ändå hur snygg som helst! ;) Sen köpte jag lite gymnastikkläder, typ en gympatröja och ett par svarta "thigs"! Sen så köpte jag inte något mer & vi hann inte gå in i någon mer affär, för min syster skulle klippa sig visst :( Så efter vi kom hem så ringde jag till en kompis! :D Vi kollade på en film & åt godis, myys ♥ Sen fjantade vi oss lite framför camen, haha ;) Vi sov iaf till halv 12! :D Sen bakade vi amerikanska pannkakor, mumsigt :3 Men man blir ju så himla mätt på en gång, haha ;) Nu har hon nyss gått hem & jag ska väl bara ta det lungt idag. Får se vad jag hittar på ^-^
Bybye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0