:/

Jag hann inte åka och köpe en present till min kompis, och i morgon fyller hon år! :/ Men iaf så får jag vill ge henne det på Onsdag.

Iaf så har jag och en kompis varit under dagen. jätte kul! :3 Just nu håller pappa på att göra gele som vi ska ha på marknaden. Haha, jag vet. Jag och min kompis ska ju sälja men vi kan tyvär inte göra gele, vi kan bara baka. Menmen. Snart börjar ju skolan! Jag är skit rädd, för att en ny "klass" ska börja i våran klass. Så vi blir dubbelt så mycket! Åh, hur ska jag klara mej, haha :/ Men först så ska jag till Bulgarien om 2 veckor! Så, vi kommer vara borta i en vecka, ingen bloggning då. Sen när jag komemr hem, så ska jag till skolan :/

Ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0