Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen, men...

jag har varit med en kompis och har inte hunnit! Men jag vaknade i alla fall klockan 12 eller 1 idag. Sen så åt jag frukost och sådant. Sen ringde jag till en kompis och vi var hos henne. Vi var och badade ( det var galet varmt i vattnet ;] ) sen när vi kom hem från det, så hoppade vi lite studsmatta och hade vattenkrig  :D Men sen så rymde hennes kanin! Vi hittade den tillslut den i en annan trädgård x') Men sen iaf så åt vi ♥ Sen så skulle dom åka och fiska, så vi kanske ska vara sen i kväll med :]

Har nyss ätit chokladpuddig, grädde och strössel :D Skit gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

bara för det inlägget blev jag galet sugen på något med choklad..xd

2011-07-10 @ 19:29:40
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Emma ♥

Haha x]

2011-07-10 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0