Har kommit hem :D

Jag har nyss kommit hem, det blev ett inlägg i alla fall! ;D Nu så ska jag berätta lite om dagen som varit:

Först gick vi till där dom gör och säljer polkagrisar. Jag köpte en jordgubbsstång :D Sen så kollade vi lite på hur dom gjorde det...

Sen åkte vi en båt till Visingsö :D Vi ställde oss längst upp på båten. Jag visste inte att jag var sjösjuk, men det var jag D: Jag spydde i alla fall inte...

Sen så åkte vi remmalagen (?) så vi fick åka runt lite med häst och vagn på ön. Först åkte vi till något där dom berättade om ön och där köpte jag en glass :D Sen så åkte vi till någon kyrka eller något och gick upp längst upp ( det var som et torn ) det var skit mörkt i trappan! D: Menmen.

Sen när vi gick av det så kom båten och vi åkte till gränna igen...

Sen gick vi in och åt mat på något ställe. Jag beställde pizza :D Man fick varsin polkagris också ;D

Sen gick vi runt på stan och köpte en mjukglass :D

När vi skulle åka hem på hemvägen gick vi in i ett köp centrum men hittade inget där :[


Det var allt, komemr börja blogga vanligt i morgon igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0