Lite shopping...

Nu har jag nyss kommit hem från en shoppingrunda! Vi började med att gå in på H&M och där köpte jag en blus, thigs, vitt linne och såklart presenten till min kompis! :D Sen så stack vi till Karlsson och jag köpte en bok som hette "Är du lycklig nu?" och förtfattaren heter Eva Susso :) Sen så stack vi till lindex och letade efter en till bikini till mig, men det fanns inen där. Så vi gick till kappahl och där fanns det en! :D Sen gick vi ner till McDonals, jag köpte en Cheeseburger med pommes till och fanta exotic. Sen köpte jag också en glass ♥
Här kommer bilder på vad jag har köpt, föresten så hittade jag inte blusen på H&M´s hemsida.
Thigsen, linnet och mössan kommer från H&M, och boken kommer från karlsson. Bikinin kommer från Kappahl.




Ps. Presenten talar jag inte om vad det var förän min kompis har öppnat den, hon kanske ser vad det är för någon genom min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0