Muffins :P

Hejhej. Förlåt för den dåliga bloggningen idag och igår.

Men min dag började med att jag vaknade vid halv 1 och åt frukost. Några minuter senare åt jag mat :P Sen ringde jag till en kompis, vi var först hos mig. Om jag inte har berättat det så ska jag och en kompis sälja typ gele och bakverk på en marknad i slutet av augusti. Så vi var tvugna att fixa lite med det och plocka vinbär :D Sen gick vi hem till henne och bakade muffins med hallon, vit choklad och blåbär i :P Receptet kommer säkert om i dag eller i morgon. Efter det var jag tvungen att gå hem för att äta, jag åt kött, klyftpotatis, grönsaker och potatssallad! LOVE IT :* Snart ska jag ut till min syrra och spela fotboll, bybye och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0