Om "övernattningen" ♥

När jag och min kompis sovde på min altan. Så var det skit många småkryp, men vi smällde dom. Haha :D Men det värsta var att en jätte stor spindel kom till min kudde ( jag hatar spindlar ) :S Men vi fick bort den också. Men i alla fall så fixade vi naglarna osv. Sen så målade vi i Top-Model boken :D Jag kanske ska visa vad jag målade sen ♥ Sen så läste jag lite och min kompis somnade. Jag kunde inte sova på en halv timme för att det var så mörkt och sen hörde man att det spelade hög musik, tror att det var någon festival ;] Men sen på morgonen idag så åkte vi ner med min syrra och pappa till stan. Där lämnade vi tillbaka några böcker och filmer på biblan och sen gick vi in till konsum och köpte glass! :D Jag köpte en Långe fabron och det gjorde min syrra med. Sen så köpte min kopis någon glass som heter Milk Time (?) Men sen när vi kom hem så började vi packa ner och sådant. Sen när vi Le var färdig så lämnade mamma av Le och mig vid henne, vi typ hoppade studsmatta och lite sådant. Och sen gick jag hem ♥

I eftermiddag så ska viåka ner och spela minigolf också :D Men snart ska jag äta, hejdå :3

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag har också spelat minigolf ida. :))

2011-07-09 @ 14:44:11
URL: http://chiczi.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

Haha okej :)

2011-07-09 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0