Ullared :D

Nu har jag nyss kommit hem från Ullared! Jag är jätte trött, det har varit en stressig dag. Haha :) Men vi åkte iaf vid halv 9 tiden och kom dit vid 11. Sen så badade vi i havet, det var ganska kallt. Men när man väl har varit i vattnet en stund, så blev det varmare ;) Sen var vi där tills halv 1 och åkte till Ullared. Vi kom till ullared vid halv 2 tiden, och det var ingen kö ( som tur var ). Jag köpte- Rött Nagellack, randig svart / rosa tröja, antecningsblock till skolan, Top Model, att man kan typ designa en T-Shirt, Pingvin stång, Chips ( kostade bara 12 kr där och här hemma så kostar det 23 kronor! ), en film ( jag kommer inte ihåg vad den heter, men säger det sen ), pyjamas och lim! :) Jag får se om jag får tag på bilder sen. Vi var typ på Ullared i 2 timmar, sen när vi gick ut så köpte vi glass :D Jag köpte en chokladdoppad mjukglass i bägare ♥ Sen åkte vi och stannade vid McDonalds några mil utanför tror jag. Jag köpte en BigMac och company, jag hade inte ätit på hela dagen ( förutom frukosten och lite fika ). Sen åkte vi hemåt! :)

I morgon så blir det väl att vara med en kompis, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ullared <3 fin blogg :)

2011-08-01 @ 11:08:24
URL: http://kvickiis.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

Sv: Tack! :)

2011-08-01 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0