Varit med Le hela dagen

Har varit med Le hela dagen nu :D Hon gick hem vid 10 ungefär. Vi spelade ju minigolf och sen efter det fikade vi. Haha, alla köpte kladdkaka ♥ Sen så badade jag och Le. Det var 22 grader varmt i vattenet, rätt så skönt faktiskt ^^ Sen så åkte vi hem och skulle baka cupcakes. Men vi hade inte yogurt och stössel så vii åkte ner och köpte det. Men dom blev iaf jätte goda! (a) Recept kommer upp senare!
Sen så spelade vi fotboll och efter det satt vi vid daton och dampade xD Sen så åt vi varma mackor och efter det kräftor (y) Jag vet att många typ inte gillar kräftor och sådant, men jag gör iaf det! Nu så ska jag snart gå och lägga mig ( fick knappt någon blund när vi sovde på altanen ) Godnatt sötizar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0