Svar på frågestunden

Jag har fått lite frågor som jag nu kommer ta upp på bloggen :).
Hur gammal är du? - Jag är 10 år.

Har du många besökare i din blogg? - Nej, inte så många. Men det är nog för att jag nyss har börjat

Vart bor du? - Vill inte riktigt säga, tyvär.

Det var bara 3 frågor.
Glöm inte att fråga mig! Du kan kontakta mig på stardoll ( om du har en stardoll ;). ) ,jag heter emm-sun där. Eller genom en kommentar i detta inlägget eller i det andra inlägget med rubriken Frågestund. Oj, det blev lite snurrigt nu xD. Men hoppas du fattar!

Kommentarer
Postat av: Lina&Mimmi

Hej,glad midsommar i efterskott!:)



Anmäl dig gärna till "dagens blogg" tävling på våran ny startad tvillingblogg:P!

Genom att bara skriva en liten komentar är du automatiskt med i "dagens blogg"tävling :D!!

2011-06-25 @ 14:00:56
URL: http://modetvillingarna.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tävla och vinn om en gratis design på min blogg <33

2011-06-25 @ 16:56:59
URL: http://gratisdesignblogg.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

Lina&Mimmi: Tack :) Okej, jag har anmält mig ♥



Nadja: Okej.. :)

2011-06-25 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0