Halloweenparty

Hej! Om typ 2 timmar ska jag på Halloweenparty, det ska bli kul! Det är från 19.00 till 23.00.
Om ni undrar vad jag ska klä ut mig till, så blir det vampyr typ. Så jag ska ha pappas svarta tröja, mammas mörkblåa linne och mina svarta thigs! :) Sen sminkar jag mig vit i ansiktet, med svart läppstift! ♥
Ni undrar säkert vad jag har hittat på idag, så tänkte berätta det. Idag på förmiddagen åkte vi ut "till skogen" och grillade korv, och jag fotade lite. Det blev tyvär inga bra bilder :/ Sen har jag klippt håret lite, bara toppat. Blev ganska nöjd, har typ fobi för att gå till frisören hhaha. Jaja, sen så har jag inte gjort så mycket mer! Nu ska jag ta det lungt, sitta vid datorn typ och så. Blir nog ingen upptadering ikväll när jag har kommit hem, då blir det raka vägen ner i sägnen. haha, hejdå! ♥
KLICKA!

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej!

Vill du ha en ny design HELT gratis!

Det bästa är att du inte behöver säga ditt lösenord eller något eftersom man laddar ner designen!

Du verklar vara rätt duktig så du vet vell vad stillmall , kodmall och sånt är?

Annars finns det en liten video när du har öaddat ner den i mappen!

Klicka på den här länken



http://www.designadinblogg.se/gratisdesign/



Kika gärna in på min blogg!

Kram!

2011-11-02 @ 19:55:05
URL: http://mollyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0