Tidsfördrev

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Jag ska resa bort. I morgon.
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft, hhaha.
Vad var det senaste du såg på tv?
vet inte
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17:30, den var 17:17
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n :p
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För någon timme sedan! Var ute och gick med min kompis. :) 
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar.
Vad har du på dig?
Min Ziperall, ♥
Drömde du något inatt?
Kommer inte ihåg, haha. 
När skrattade du senast?
Nyss, ( skrattar alltid xd )
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Några tavlor, sänglampa, hyllor..
Har du sett något konstigt på sistone?
Naej.
Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt okej.
Vilken var den senaste film du såg?
Tintin tror jag..
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, och åka på någon resa med kompisarna! :D
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
hmm, 
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att det skulle vara fred i världen. :p
Tycker du om att dansa?
naej..
George Bush?
Eh? 
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Tjej: Petronella, kille: Markus? 
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Eh? o.o

Namn: Emma
Födelsedag: 9 Oktober
Hemstad:
Ögonfärg: Grön, blå. 
Hårfärg: Blond, [ VILL HA ROSA HÅR! ] 
Höger/vänsterhänt: Högerhänt ♥
Är dina föräldrar skilda: Nej, tur det! 
Det första du tänker på när du vaknar: Att jag ska sova 5 min till, 5 min till, 5 min till..

FAVORIT:
Person:
Mina vänner
Glass: Piggelin
Godis: Choklad. :) 
Nummer: 999 xd
Tuggummi: HATAR TUGGUMMI!
Årstid: Alla! :D
Doft: Hallon!

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
Caféägare, fotograf
Vem utav dina vänner är högljuddast: Alla, haha. 
Vem får dig mest att skratta: Alla xd
Värsta känslan: När man inte får godis, buhu! D:
Vart vill du bo i framtiden: Där jag bor nu, 
Blivit dissad: Ja, alla har väl blivet det nån gång.
Tänkt på självmord: Nej! 
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: hm..
Varit på scen: Ja.
Retats: Vem har inte? 

DU:
Svär:
Ibland. :p 
Tror på dig själv: Ja, 
Sjunger i duschen: Naej

KAN DU:
Gå ner i splitt:
Nej
Vissla: Nej
Blåsa en bubbla: Nej
Dansa: Och NEJ! 


SENAST DU:

Pratade i telefonen med: Mamma :p
Kramade: Felicias katt, haha 
Skällde på: Vetinte
Grät: Igår,
Tuggade tuggummi: ALDRIG! 
Drog ett skämt: Vetinte

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL LISTA

2011-11-01 @ 17:56:13
URL: http://www.52weeks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0