Godis

Hello.

Förklarningen till att jag inte har bloggat dom snart 2 dygnen är att jag och några kompisar till sovde över :) Det var jätte kul, vi typ satt uppe hela natten och pratade. Vi sov över på deras altan också, ganska läskigt. Ska föresten berätta en läskig sak som hände när vi skulle sova, och då hörde jag typ två personer ute som skrek på varandra? Jag blev livrädd, ahaha Cx
Har föresten spelat bowling idag, kul! Sitter och käkar lite godis just nu, och i morgon ska jag åka bort, så det blir nog inte så mycket bloggning då. Nu måste mina ögon stänga, så jag säger godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Evve

Sv: Visst jag kan lägga upp recept på både browniesen och whoopisen :) Hinner inte precis nu men ska göra det så fort jag hinner :D

2011-10-02 @ 14:07:52
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0