Halloween

Hejhej! Har inte bloggat här på typ 2 dagar, så jag tänkte slänga in ett litet inlägg nu. :)
Idag har jag vart i Jönköping på A6 och IKEA, för att shoppa lite grejer till rummet. Självklart blev det annat också, thihi. Mina inköp ser ni senare, när jag har tagit kort och så.
men om ni undrar vad jag gör nu, så gör jag ingeting alls. Förra året så gick jag och en kompis halloween, men orkade inte i år. . därimot så har jag sett några spöken gå förbi vårat hus, men aldrig vågat knacka på? Det kanske är för att JAG bor i huset? Haha, nejdå :D
Men nu ska jag fortsätta med att göra ingeting, hhaha. Eller så tar jag kort på grejerna, ja det gör jag! :D
Kyss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0