I'm tired, who else is tired?

Lång dag med tröttsama minuter! Ja, så beskriver man dagen. Slutade vid 3 idag, och stack hem & gräddade lite pannkakor och gjorde läxorna. Efter det stack jag iväg med en kompis, och har nyss kommit hem. Kollat lite på Insperation, kan inte fatta hur inspererad man blir! Vill typ slänga ihop en outfit nu, men helst vill jag använda min gosiga One Peice. Nu ska jag kolla lite på IKEA'S hemsida, och sedan blir det TV tittande. Upptaderar nog inte bloggen mer ikväll, puss! ♥

Inka Cardigan From Http://Www.Romwe.Com/Batwing Sleeve Oversized Cardigan P 1221.Html, Love Petrol Green Wrap Dress From Http://Inlovewithfashion.Com/Products/Love Petrol Long Sleeve Wrap.Html, Jeffrey Campbell Lita Heels From Www.Ebay.Se, Head Band From
Hittade flera bilder på Lookbook som inspiererade mig, men den här outfiten var ju bara för snygg!
Älskar hur hon kör med varma färger, och fräcka solisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Evve

Sv: Vsg :D Det är bara kul att någon frågar :D

2011-10-03 @ 22:39:38
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Sarah

Älskar också sidan Lookbook :)

2011-10-04 @ 19:37:25
URL: http://sarahjoshua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0