Blivet kär ♥

Äntligen så har jag lyckas komma in på bloggen :o Jo, för er som undrar så har jag inte kommit in på bloggen under dagen.. jag vet inte riktigt varför, men äntligen så gick det!
Men idag så har det varit studiedag, skönt! Glömde dock bort min matteläxa tills på Fredag, hade ju tänkt att göra den.. nejmen iaf, så ska jag snart baka! Det blir nog mjuk pepparkaka, eller något i den stilen :D
För er som undrar varför rubriken heter "blivet kär ♥", så har jag blivet kär :D Men inte i en människa, utan i en låt ♥ Den heter I Wanna Go, och artisten heter Britney Spears. Lyssna på den! Du får texten i huvudet direkt ^_-
I morgon blir det skola, och sedan dra till träningen! Blir nog någon uppdate i alla fall..
vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0