Homework

Hejhej!

Har nyss ätit nudelsoppa och smörgås :) Strax så ska jag gå och kolla på Idol, och bara slappa. Det har vart en väldig "stressig" dag idag, och det är också orsaken till att bloggens upptadering har sänkts.
Idag har jag varit med 2 kompisar, efter skolan. Vi cyklade b.la till Shell och köpte godis, jagvet det är Tisdag idag, men vi var bara föör sugna!  Föresten så fyller jag år om mindre än 2 veckor, jippi! Jag önskar mig en kamera, helst en egen Systemkamera, men en Digital går också bra. Sen önskar jag mig en cykel, ( helst den på bilden nedanför ), och sedan presentkort på t.ex H&M.. önskar mig också en renoviring av mitt rum, t.ex att jag ska byta ut mitt skrivbord mot en stor soffa, TV och sedan måla om väggarna. ♥

Den finns på Team Sportia, priset vet jag inte :D Men jag älskar den! ♥

 

Nu måste jag gå, och kolla på TV! ^^

Sov gott sötnötar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0