Munblåsor, inte kul..


Hej! Kom hem vid från skolan vid halfyra och har bara suttit vid datorn och ätit en pangbulle :p Har varit jätte dåligt väder idag, så jag och några kompisar till satt inne på rasten i biblioteket.. säg bara inget till min lärare! ;)
Har också haft 2 munblåsor, i typ 3 dagar nu. Har knappt kunnat äta, och det gör så himla ont när man ska prata. Hoppas att dom går bort snart! Och föresten så är det en i varje käke, så inte undra på att det är svårt att äta.

nejmen, snart så ska jag ladda över lite bilder på grejerna jag köpte igår och ladda upp dagens outfit sen. Har också försökt att sätta in den nya headern, men det funkar ju inte! D: Ska försöka, och försöka tills det fungerar iaf ♥

Ett litet smakprov på den nya headern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0