Shopping med kompis

Hi! ♥

Har som sagt varit på utflykt med skolan idag, och jag glömde att berätta att det typ var "medeltidsdag" och kommer vara det i helgen också. Det tog ca 5-10 min med buss bara.. sen så fick man testa att göra lite saker. Jag gjorde en "groda" gjort av ull från ett får, sen så gjorde jag och en kompis en "fläta", och sen fick man göra eget bröd. Brödet smakade typ järn xD Men bild på sakerna kommer nog senare. Sen kunde man hoppa i hö, och ni fattar inte hur mycket jag älskar det! Höga höjder att hoppa från, är något för mig..
Sen när vi kom hem vid 1, så stack jag och en kompis till stan och shoppade. Vi gick in på Family House, och där köpte jag en skit snygg svart tröja. Och sen köpte vi godis och gick in till ett café och fikade. Jag tog typ en kladdkaka och dricka, och min kompis tog en parisebulle och dricka. Tror föresten att en bild på tröjan kommer upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0