Skolfest

Hej! ♥ Kom hem från skolan för någon timme sedan, och har bara slappat sen dess. Mamma kom också hem med en ny "kofta", visar nog bild på den senare! :D Snart ska jag dra på skolfest med en kompis iaf, ska bli skit kul! ♥ Men det tråkiga är att det är så dåligt väder, det typ regnar hela tiden..
Bara för skojs skull, så laddade jag över ett kollage som jag gjorde igår. Byxorna blev jag kär i direkt, speciellt dom blåa ♥ Glasögonen, som egentligen är ett halsband, tyckte jag var rätt kul men inget som jag vill ha.. och nagellacket var jätte fint med det söta locket och allt! ♥

Prislista-

Kissy Lenngings, Dr Denim. Hittade dom på nelly.com och dom kostar 379:-

Sigga Twill Leggings, Vila. Hittade dom på nelly.com och dom kostar 249:-

Glasses Necklace, Nelly Accessories. Hittade dom på nelly.com och dom kostar 49:-

Nagellack Vågen. Hittade det på Fokiwa.se och dom kostar 99:-



Måste göra mig i ordning nu, bloggar i kväll tror jag ^^

Kommentarer
Postat av: G

gillar bloggen :D

2011-09-08 @ 18:36:40
URL: http://giiru.blogg.se/
Postat av: filippa

hej! jättefin blogg. titta gärna in på min , http://filippaaas.devote.se :) ha en bra dag! kram



p.s göra en ny design till mig? skulle blivit jätteglad!

2011-09-08 @ 18:48:46
Postat av: puffiie

ville bara kika in och säga hej ^.^ hur mår du idag?

kraaaam ♥

2011-09-08 @ 18:59:35
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0