Snart pannkakor ^__-

Hejsan fina! Snart ska jag äta lite, tror det blir pannkakor. Mums ^_- Idag har jag inte gjort mycket, bara suttit och chattat med lite vänner på msn :)
Läser Kenza's blogg just nu, gör det nästan varje dag nu för tiden ^^ Annars läser jag några kompisas bloggar, och ibland Foki's.
jaja, är ganska trött och sur nu, för att i morgon blir det ingen skola, och då vill man ju typ sova över med en kompis eller något sådant? Men nej, får bara sitta hemma, medan dom andra har roligt :/
Haha, inte så kul för er att läsa detta? Livar upp det med ett litet kollage som jag gjorde nyss, då!

Kofta Cubus Stickad tunika Monki Sweatshirt Monki


3 exempel på fina höstplagg :) Skulle helst vilja ha tunikan, men skulle inte tacka nej till dem andra också ^^

Kommentarer
Postat av: Clara

Älskar Monki, speciellt tröjan med ugglan på...

Fin blogg, kolla gärna in min fotoblogg o lämna in en ärlig kommentar!

2011-09-22 @ 21:35:09
URL: http://tusenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0