Vad jag håller på med, när jag har tråkigt ^__^

Att lägga ihop kollage, gör jag nästan alltid när jag har tråkigt ^__^ Allt detta är ifrån H&M, och här nere kommer prislistan ifall du är intresserad:
  • Väska, 29:50 :-
  • Tubhalsduk, 59:50 :-
  • Armband, 15:50 :-
  • 6-pack armband, 14:50 :-
  • Armband, 14:50 :-
  • Armband, 24:50 :-
  • Armband, 24:50 :-
  • Armband, 14:50 :-
  • Glasögon, 69:50 :-
  • Skor, 49:50 :-
Det kan vara lite svårt att veta vilket som kostar vilket, men jag började från vänster håll, uppåt från neråt.
Som ni märker så är det REA på en del armband, så det mesta kostar bara 14:50 :- ! Jätte billigt!
Sen så vill jag gärna ha en ny gympapåse, så den köper jag nog nästa gång jag shoppar på H&M.
Tubhalsduken blir jätte fin med min vita mössa och vantar! ♥
Och jag är ett fan av såna glasögon, som det bara är "fönsterglas" i. Jag vill ha ett par sådana på bilden, och ett par svarta!
Skorna, var också väldigt snygga, ett höstmåste! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0