Världens bästa dag! :'D

Tjo! ♥ Jag har nyss haft världens bästa dag, och den kan bli bättre! Jag ska snart äta lökringar, och pommes! :'D
Men ni undrar nog säkert varför det har varit "världens bästa dag"..
jo, det har varit det för att jag och en kompis åkte iväg och shoppade efter skolan! ♥ Hur kul?! :D
Men nu kommer lite kort info om dagen för er som "är intresserade"..

Först gick vi in på H&M, och där köpte jag en skinnjacka och en halsduk. Vi var också inne på Lindex, och där köpte jag ett svart Depend nagellack, och min kompis köpte ett lipgloss och ett "gult" Depend nagellack. Sen gick vi till KappAhl, köpte ett par jätte söta byxor/leggings där. Vi gick också in till Kicks, hittade inget där, men min kompis hittade ett "glitterhårspray". Sen köpte jag en mackaron på ett fik, tror det var hallonsmak! ♥ Och sen åkte vi till godishuset, och jag köpte 4 l godis :D Haha, nej skojar bara..

Laddar över bilderna på kläderna i morgon!
Nu ska jag äta,
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0